Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nevím, v jakém prostředí se pohybujete, ale já jsem tedy žádné kospirace o zmanipulování voleb (ve smyslu sčítání hlasů) nezaznamenal.

Na druhou stranu, neustálé zveřejňování volebních průzkumů nebo dělení kandidátů na favority a "komparz" jistou manipulací je a řadu voličů ovlivnit může...

0 0
možnosti

ty blaho, a ja myslel ze ten plot tam meli z vypityho piva, a oni pocitali obalky;-D

0 0
možnosti
Foto

Zmanipulované nebyly, ale hluboce ovlivněné tzv. anketou, průzkumy či vzorkem veřejného mínění určitě. Zčistajasna najednou kde se vzali, tu se vzali 3 premianti, 3 vyvolení, kteří byly za horizontem 20-ti % a ostatní působili už jako křoví, kompars do počtu. Nevěřím takovému "okatému" rozdílu hned na začátku prognóz . . . :-/:-(

3 6
možnosti

Čaputová byla v Praze soukromě, nikoli na státní návštěvě. Byla na jakémsi koncertu. Za tím konspiraci nehledejte.

6 0
možnosti

Jestli také nejste zmanipulovaný. Ve Vondráčkově knize Fantastické a magické z hlediska psychiatrie je popisován člověk, jemuž gestapačka Milerová našeptává v hlavě příkazy. A dnes? Matrix jede naplno. ;-D;-D;-D

3 0
možnosti

Díky za příspěvek, jsem zmanipulovanej, přiznal jsem se k tomu. Navíc jsem jednou - kdysi - seděl ve volební komisi a vím, že manipulace voleb je blábol.

4 0
možnosti
Foto

Víte, co je zvláštní? Celou dobu byla procenta pro jednotlivé kandidáty v součtu kolem 100. +/- jedna desetina.

TO MEMUŽE BÝT NÁHODA!!!

12 0
možnosti
Foto

To mi také vrtalo hlavou. A nejzajímavější bylo, že co na jedné straně (většinou Babišově) ubylo, na druhé přibylo. 8-o?

TO MUSEL NĚKDO ŘÍDIT.!!

9 0
možnosti

A samozřejmě, za tento blog zasloužená karma. :-)R^

7 0
možnosti

Tak já to pochopím u některých voličů, ne všem to bylo shůry dáno,ale celkem to nepochopím u politiků.

5 0
možnosti

Zřejmě u těch, kterým také nebylo shůry dáno nebo těch jež se nemohou smířit s výsledkem a každá špinavost je jim dobrá.

3 0
možnosti

Také jsem slyšel konspirační teorii, že jestliže Pavel, Čaputová a Macron dosáhli shodně 58% hlasů, tak to nemůže být náhoda. Lidská hloupost je neomezená. ;-D

16 0
možnosti
Foto

Ještě podezřelejší je, jaká čísla naskakovala za desetinnou čárkou:

18,27,36,45,54,63,72,81 ! Když u jednoho bylo 18, u druhého bylo 81! Jestli tohle nebylo zfixlované, tak už nic! ;-DR^

11 0
možnosti
Foto

V Aspen institutu se zprávy šíří rychle.

0 10
možnosti

to hlavně mezi voliči SPD pane Bátro, stačí se podívat na Fejs

9 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 28,39
  • Průměrná čtenost 1480x
Je mi 61 let. Dívám se a občas i vidím.

Seznam rubrik