Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Nechcete to vzít místo Moravce Vy, pane Ďurane?

Bednu na to máte!

6 1
možnosti
PK

Karle, vy byste zaujal podstatně více...:-)

2 2
možnosti
PK

No dívat se a poslouchat Václava Moravce bylo pro mě utrpení a tak to dlouhodobě nečiním, ale chápu, že jiní mají větší otrlost.

Co bylo podle mne hlavním problémem této rádoby VPT je politická nevyváženost a mnohdy předpojatost redaktorů, neobjektivita v přímém přenosu, a chudý výběr hostů.

Místo Moravce bych si dovedl představit třeba pana Stacha, bo jeho vynikající Hydepark Civilizace jsem měl vždy velmi rád. To byla, tedy nevím jestli ještě je, bo ČT nesleduji, veřejná služba, která televizi dělala skutečně dobré jméno.

10 2
možnosti
RP

Také čekám, že vedení ČT přijde na to, jaký v sobě potenciál Stach má a dá mu větší prostor. Než jim přeběhne jinam. Já si pamatuji Moravce když začínal v krajské televizi a opravdu to byl sympaťák, milý kluk, měla jsem ho ráda. V té Praze mu sláva vlezla do hlavy;-).

1 0
možnosti
Foto

J96i88ř37í 54K64i79n46d77l

24. 10. 2021 18:34

Moravec byl skvělý jako vždy. Perfektně připravený a udělal z Vondráčka tydýta.

9 13
možnosti
JR

J89a12n 80R60á90ž

24. 10. 2021 18:50

Být perfektně připravený udělat z Vondráčka tydýta, jak píšete, nedělá z Moravce dobrého moderátora veřejnoprávního média, neb v takovém musí být moderátor neutrální. Úlohou Moravce není udělat z někoho tydýta, to rozhodně ne, i když tuto úlohu egocentrista Moravec vždy rád přijme.

15 2
možnosti
JL

Já se díval víc než hodinu ač normálně to nedělám, ten výběr hostů je nudný - a díval jsem se nejprve kvůli Vystrčilovi a Vondráčkovi a pak kvůli Pelikánovi (ale to jsem brzy zabalil, nuda). Ale mimochodem napadlo mě, že dobrej kandidát na presidenta by byl Vystrčil, nikoli Moravec, který vlastně nikoho nezajímá. A řekl bych, že Vystrčil by měl šanci, protože jako jeden z mála českých předních politiků působí autenticky. Vedle Vondráčka to bylo dost nápadné.

3 2
možnosti
Foto

J98i83ř49í 41K59i45n90d77l

24. 10. 2021 18:06

Mandát poslance končí po uplynutí volebního období RvRvRv

0 6
možnosti
Foto

J69i11ř11í 17K51i54n17d20l

24. 10. 2021 18:33

Tak praví Ústava ČR;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
SL

Že Vás to baví, stále se zesměšňovat...

7 9
možnosti
PK

Né každý sdílí váš názor, tak to v demo nefunguje .....jen škoda, že jste nesdělil své výhrady...

4 1
možnosti
  • Počet článků 408
  • Celková karma 26,16
  • Průměrná čtenost 1458x
Je mi 61 let. Dívám se a občas i vidím.

Seznam rubrik