Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
5 0
možnosti

Na to není pozdě nikdy. Jen aby k tomu došlo.

2 0
možnosti
JB

J42i54r21i 17B86o55r

14. 10. 2021 18:00

Nezávidím vám. Máte teď omlouvací týden. Cením si vaši upřímnost.

1 0
možnosti

Bože můj, to přece není o žádném omlouvacím týdnu.

Mám svůj názor, já jsem ho tady prezentoval (ten volební), zmýlil jsem se.

Poctivě jsem to přiznal.

Omluvil jsem se blogerům a diskutujícím, že jsem je tahal do svého názoru. Moje vidění tzv. demokratické opozice je konstantní, obávám se, že ve chvíli, kdy už to nebude možné hodit na Babiše (nebude to myslím si dlouho trvat), bude většina lidí v této zemi říkat, že lépe už bylo.

Pokud se týká prezidenta naší země, on pro ni podle mého názoru udělal, co mohl, měl by sám odejít. O ničem jiném tento blog není. Měl by odejít se ctí, protože za pár dní bude z pochopitelných důvodů jako nesvéprávný stařec z funkce odvolán.

Měl by říct, že mu není dobře, že by se chtěl dát dohromady, užívat si důchodu. Nikdo v téhle zemi mu neupírá - ani jako emeritnímu prezidentovi -nejšpičkovější lékařskou péči, nikdo nebude hrotit prachy, které to stojí.

Ale Zeman - vydržel dlouho - už na úřad prezidenta nemá. To je holý fakt. Můj názor a já se za něj neomlouvám.

4 0
možnosti
PK

Je to tak, čím dříve to pochopí, tím lépe bude pro něj.

0 0
možnosti
Foto

Karma za upřímnost. To se dnes moc nenosí.

3 0
možnosti
Foto

Ovšem lépe bylo přemýšlet dříve, tohle je jako

Post coitum homo tristis.

2 3
možnosti
JZ

J65a68n 78Z84i97e98g47l82e22r

14. 10. 2021 17:20

Za tohle Pavle dneska zasloužená karma R^:-)

5 0
možnosti

Konkrétně tobě děkuju...

... akorát jsi v těch "Budějicích" drobet gramaticky zparchantěl, v Praze jako redaktor MF Dnes bys nepustil ven ani šest slov, aniž bys oslovení kohokoli neoddělil čárkami.

0 0
možnosti
JL

Nevolil jsem ho, ale přišlo mi to jako lepší varianta než Rakušan Schwarzenberg - dnes už si tím nejsem tak zcela jistý. Je fakt, že pan hrabě by nejel loudit o přízeň do Ruska a do Pekingu, ale nakonec to je stejně jedno. Snad jen Slávisti se mohou radovat, že dorazil nějaký čínský peníz.

1 0
možnosti
Foto

Ono leckdy někomu něco přijde, a když je takových víc, je neštěstí hotové. Na rozdíl od MZ měl otevřené dveře do ostatních solidních států, ale asi si to někdo nepřál.;-(

3 1
možnosti
JH

Na rozdíl od Vás si nemyslím, že je prezident "strašně" starý a co se jeho zdraví týká - dost dobře nevím, patrně stejně jako Vy, i když zase žádnej velkej optimista taky nejsem.

Jen si pamatuju, že ti samí lidé, dokonce i lékaři, kteří se dnes snaží Zemana zbavit, se před mnoha lety, podobným způsobem - úředním zbavením svéprávnosti, pokoušeli - navrhovali odstranit také prezidenta Klause.

Takže raději klídek....

7 4
možnosti
JH

Já vím, ale kdo by nechtěl být in, že?:-)

3 0
možnosti
AL

MYslím, že sklízíme ovoce nerozvážného rozhodnutí zvolit za prezidenta pana Zemana. Četné ostudy, nedůstojná fraška na Hradě, obskurní existence, co se tam motají a mají všude přístup, ohlášená tisková konference na 16.hodinu, abysme se pak dověděli, že je nemocný a potřebuje se léčit, atd.atd. Ještě pamatuji argiment, že je nemyslitelné, aby první dáma neuměla česky. Umí, no a co z toho...

9 2
možnosti
  • Počet článků 403
  • Celková karma 27,06
  • Průměrná čtenost 1476x
Je mi 61 let. Dívám se a občas i vidím.

Seznam rubrik