Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Napsal jste to perfektně, jen dvě připomínky mám.

1. Pohyb je mnohem lepší než kouření. Držím Vám palce.

2. I kdyby kytička vydržela jen jeden den, stojí za to ji věnovat i dostat.

0 0
možnosti

Milá Jarmilo,

naposledy jsem se rozběhl asi před dvaceti lety, kdy jsem chtěl v Praze dostihnout noční tramvaj, protože bych musel půl hodiny čekat na další. Dodnes si to vyčítám - mohl jsem si v nějaké herně dát ušlechtilý žejdlík a vykouřit dvě cigára. Ten běh mne zmohl tak, že jsem neměl chuť ani na pivo, ani na cigaretu.

S kytičkami se to u nás má tak, že má paní čas od času dostane záchvat a vyčte mi, že jsem jí "jen tak" kytku nedal. Nicméně si před lety vyvzdorovala jednu růži asi za pět stovek, která je něčím napuštěná a vydrží léta. A že jí jedna (místo všech kytek) stačí za ty prachy jednou do roka.

Máme jich ve váze dneska pět - a fakticky pořád vypadají líp, než růže za padesátku po dvou dnech. To ovšem samozřejmě neznamená, že bych v průběhu roku nemusel kupovat kytky méně trvanlivé, další.

Na to, že jedna jednou ročně stačí, se nějak zapomnělo...

Hezké Velikonoce a nepoškozenou prdelku

1 0
možnosti
  • Počet článků 405
  • Celková karma 27,55
  • Průměrná čtenost 1469x
Je mi 61 let. Dívám se a občas i vidím.

Seznam rubrik