Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Roušky již mám dvě. Ta na gumičky je lepší, dá se nasadit i na čelo ! Správně nasazenou, potvrzuji problém autora ! Mlží se mi brejle, rovněž jsem neobjevil technologický postup jak kouřit, o pití piva ani nemluvě ! I sranda ! Tradičně se holím, nekrvácím, (strojkem). I se fotíme pro vnoučata, dotazy jistotně budou - "Co to bylo za dobu "? S ženou jsme se shodli, že se tradičně usmíváme ! No dobře a jak to pod tou rouškou bude vidět ? A proč se vůbec holím ? ... :-)

0 0
možnosti

Pane Bučku,

díky za Váš příspěvek.

A neholte se - ani strojkem - to je obzvlášť dneska k ničemu (ne strojek, holení...).

Vaše paní rychle zjistí, že sice týden škrábete, pak ale že to příjemně lehtá (samozřejmě závisí na kvalitě vousu...). Věřte mi, neoholil jsem se nějakých pětatřicet let.

Já jsem v koronavirové době zjistil, že zdravím ve vsi i ty, které bych normálně nikdy nepozdravil - to ne, že já jsem sprosťák, ale proto, že jsou sprosťáci oni a na můj pozdrav mi zásadně neodpovídají, tedy už se běžně nenamáhám; to všechno prostě proto, že nevím, kdo je kdo.

O brejlích jsem se zapomněl zmínit.

1 0
možnosti
MB

Pro zajímavost - Holit se musím, proč, to nevím ! Jakýsi zahajující rituál dne s pocitem, že se člověk obsloužil. Jakási bdělost. Zajímavý postřeh = Měl jsem cosi s okem a na nemocenskou se přemístil na chalupu. Bylo to dlouhodobé, i pobyt bezva - sám ! . Samozřejmě se po čase dostavily dotazy - Proč se holím, myji a vůbec převlékám do pyžama, když zase budu ráno v teplácích ?

Zničeho nic čumím na ruku svou - HLE ! Šmátrá po lahvi kořalky ! To mi i zachutnalo a sedě dále cosi četl. Při přesunu na WC jsem chytil smyk ! Nesmírně zajímavé - Člověk, pokud nemá protireflexi - partnera nemluví, ani nezjistí, že chytil hrba ! Zřejmě jsou v člověku uloženy jakési zpohodlnělé, destruktivní vlohy. Chvála výchově a rozumu - Zvolal jsem - Naopak Miroslave! Zvýšeným úsilím se cíleně převlékat budeš, vanu navštěvovat a holit - Se budeš i večer ! ... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 403
  • Celková karma 28,00
  • Průměrná čtenost 1476x
Je mi 61 let. Dívám se a občas i vidím.

Seznam rubrik