Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Roušky již mám dvě. Ta na gumičky je lepší, dá se nasadit i na čelo ! Správně nasazenou, potvrzuji problém autora ! Mlží se mi brejle, rovněž jsem neobjevil technologický postup jak kouřit, o pití piva ani nemluvě ! I sranda ! Tradičně se holím, nekrvácím, (strojkem). I se fotíme pro vnoučata, dotazy jistotně budou - "Co to bylo za dobu "? S ženou jsme se shodli, že se tradičně usmíváme ! No dobře a jak to pod tou rouškou bude vidět ? A proč se vůbec holím ? ... :-)

0 0
možnosti

Pane Bučku,

díky za Váš příspěvek.

A neholte se - ani strojkem - to je obzvlášť dneska k ničemu (ne strojek, holení...).

Vaše paní rychle zjistí, že sice týden škrábete, pak ale že to příjemně lehtá (samozřejmě závisí na kvalitě vousu...). Věřte mi, neoholil jsem se nějakých pětatřicet let.

Já jsem v koronavirové době zjistil, že zdravím ve vsi i ty, které bych normálně nikdy nepozdravil - to ne, že já jsem sprosťák, ale proto, že jsou sprosťáci oni a na můj pozdrav mi zásadně neodpovídají, tedy už se běžně nenamáhám; to všechno prostě proto, že nevím, kdo je kdo.

O brejlích jsem se zapomněl zmínit.

1 0
možnosti
Foto

Tak třeba nás chce korona upozornit na to, ať už tolik nepoužíváme plastové sáčky a plastové tašky. Já mám na ovoce a zeleninu svoje textilní sáčky. Jenže většině lidí je to pořád jedno a rve jeden sáček za druhým. Zpoplatnit a basta. Také přeji hezký víkend.

0 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 28,39
  • Průměrná čtenost 1480x
Je mi 61 let. Dívám se a občas i vidím.

Seznam rubrik