ČSSD do Sněmovny evidentně nechce

ČSSD se včera zachovala přesně tak jako kdybych já prohlásil, že uběhnu maratón - a dám to pod dvě hodiny. 

Vzhledem k tomu, že jsem člověk, který se dobrovolně téměř nepohybuje, by manželka zkontrolovala, jestli jsem nepřebral. Ne … a tak by mě neprodleně doprovodila na specializované pracoviště některé z psychiatrických klinik, kde by mne nechala hospitalizovat.

ČSSD se do Sněmovny evidentně nechce. Naslibovat totiž minimální mzdu 16 tisíc korun, průměrnou mzdu alespoň 40 tisíc korun, jízdné ve vlacích a autobusech pro děti a seniory zdarma, nemocenskou od prvního dne marodění nebo snížení daní zaměstnanců – a myslet si, že s tím uspěju ve volbách, tak to mohou vyprávět mému šestiletému vnukovi, ne mně. Jenomže můj vnouček nevolí!

Tohle je o totálním odtržení špiček ČSSD od reality naší současnosti, to je naprostá absence elementární soudnosti. Plivanec do tváře všem normálně uvažujícím lidem.

Autor: Pavel Ďuran | neděle 18.6.2017 7:08 | karma článku: 41,11 | přečteno: 1767x
  • Další články autora

Pavel Ďuran

Jsme na tom dobře

19.4.2024 v 1:37 | Karma: 33,87

Pavel Ďuran

Výpověď bez udání důvodů

8.4.2024 v 16:50 | Karma: 29,37

Pavel Ďuran

Vyvedla nás Prima Aprílem?

2.4.2024 v 5:57 | Karma: 25,30