MB

Pokud R. Fico kladl kytici na hrob G. Husáka? Ještě k chopení. Bývale mladý komunista adoruje svého učitele. Bratislava má dodnes ostudu - Samostatnost 1939 - "Slovenský štát".Podporovali A. Hitlera a, rozbili republiku.Proč chtějí nyní podporovat fašismus v Kremlu? Vážně, to mi hlava nebere

.

PJ

souhlasím s vámi, že situace s Ukrajinou smrdí 3.světovou válkou , ale jsem přesvědčen, že pokud Ukrajina padne, budeme jí ještě blíže.

Foto

Prostě nemáte rád Ukrajince a naši současnou vládu. To ostatní je jen omáčka kolem.

Foto

Docela by mě zajímalo, kolikrát byl autor na Slovensku.

Foto

No, a právě proto, abychom jim do toho nekecali, tak jsme odstoupili od vzájemných konzultací . Tak je všechno v nejlepším pořádku, ne

JZ

Lidé jako pan Ďuran nechápou, že třetí světové válce nezbráníme tím, že budeme ustupovat násilníkovi a agresorovi. Tím ji naopak více přiblížíme. A také podle takových příspěvků soudím, že všeobecné volební právo patří k největším omylům lidstva.

Ale Jene, já jsem se jediným slovem nezmínil o tom, že bychom měli ustupovat násilníkovi a agresorovi. Mně se ruské angažmá na Ukrajině líbí stejně tak málo, jako Vám.

Já jen dlouhodobě tvrdím, že jakkoli masivní pomoc Ukrajině s jejím vyzbrojením, dodávkou munice atp. tenhle konflikt nevyřeší, Rus se nestáhne, dokud se Ukrajině nepomůže personálně. Kromě munice jí prostě chybějí vojáci.

JZ

Setkávání české a slovenské vlády nejsou vážně to, co nutně potřebujeme. Prakticky význam nemají a bez nich se obejdeme. Nikdo válčit se Slovenskem nechce, to je demagogie.

Co se týče premiérovy africké cesty, tak ji Hospodářská komora hodnotí jako úspěšnou. A to je pro mně rozhodující. Názory nevzdělanců neberu vážně.

JB

J80i95r15i 80B85o45r

20. 3. 2024 9:42

Já se vás ptám, jestli byste poslal své děti do války se Slovenskem. Já ne , já chci mir. Ono by jim muselo přijít na pomoc NATO a to bychom válčili proti sobě. Nebo jak by to bylo.

JH

J41a67n 65H45r33u96š10k12a

20. 3. 2024 10:07

Lidé, kteří chtějí mír posílají zásadně své děti an okupovaný Krym, kde je neoznačená okupační armáda...

Foto

Zajímala by mě intelligence autora, když dodnes nedokázal pochopit, že když je země ve válce, tak na frontu NECHODÍ úplně všichni muži.

Foto

Králová mě mínusuje, až se z ní kouří. Není to náhodou stalking

Foto

Nějak nechápu tu nostalgii, co se Slovenska týká.

  • Počet článků 403
  • Celková karma 27,06
  • Průměrná čtenost 1476x
Je mi 61 let. Dívám se a občas i vidím.

Seznam rubrik