Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Systém má chybu - není to sdílení.

Tento buzzword je zneužit pro mnoho "byznysů", které slovo degradovaly.

Sdílená auta, byty ...

0 0
možnosti
Foto

Hezká fotka. Ale nesouhlasím s tím, že jízda na koloběžce je pro starší nedůstojná! Já bych na ní klidně jezdila, kdybych ji měla. Ale nemám. Neměla jsem ji ani jako malá, já začala rovnou na kole (pod štanglí). Bez kola bych být nemohla. Jezdíte aspoň na kole?

0 0
možnosti

Jarmilo,

já vás děsivě zklamu... minimálně třicet let jsem se nerozběhl, jakýkoli dobrovolný pohyb pokládám za iniciativu zcela bezcennou. Tvrdím, že normální člověk se prostě pohybuje, jenom když opravdu musí.

Před pár dny jsem zveřejňoval video ze sportovní akce naší firmy, přičemž jsem si v něm neodpustil poznámky ve formě poukázek na Murphyho zákony o prospěšnosti sportu, tady volejbalu. Jestli se chcete mrknout (má to ale cca 17 minut, najdete to na https://youtu.be/jloGKMocWNI).

Býval jsem ale - už je to hodně dávno - nerozvážným mladíkem, který na kole zdolával distanci mezi Prahou a Slapskou přehradou, a to každý víkend.

Na koloběžku bych ale dneska fakticky asi nevlezl...

1 0
možnosti

Předpokládám, že koloběžky jsou pod kamerovým dohledem. Kdo si koloběžku půjčí, musí mít registraci, takže je snadné dohledat takové hříšníky, kteří si koloběžky neváží.

Bohužel, tyto koloběžky nejsou stavěné na pořádné chlapy (tlusťochy) jako já.

0 0
možnosti

Luboši, vy byste na to vstoupil?... bóže, nejde o panděro a s ním související kila, ale o tu odvahu, jíž já postrádám.

Na Třebešíně se kamerovej systém asi nekoná.

0 0
možnosti
  • Počet článků 403
  • Celková karma 27,06
  • Průměrná čtenost 1476x
Je mi 61 let. Dívám se a občas i vidím.

Seznam rubrik