Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PZ

Tohle je z horka nebo na to něco berete již delší dobu?

Neboť bylo-li by to na naší ministryni obrany nebo předsedkyni Poslanecké sněmovny, už by naše profesionální armáda (samozřejmě s podporou ostatních vojáků z NATO) vítězně pochodovala po osvobozených ukrajinských pláních.

Zdroj: https://duran.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=803971

0 2
možnosti

Je pravda, že s horkem mám problémy. V tomhle počasí dělat v šedesáti letech fyzicky ve fabrice, to nejsou směny, ale souboj o přežití. Ale makovice mi ještě docela slouží a není to tak dávno, co naše ministryně obrany, když do Polska spadly trosky nějakých raket a zabily dva lidi (vzápětí šlo o zbraně nikoli ruské, ale ukrajinské...) horovala pro aktivaci článků 4 a 5 Washingtonské smlouvy.

3 0
možnosti
Foto

Jsem pevně přesvědčený, že Ukrajina ruské okupanty vyžene. Zlom nastane, podle očekávání, v polovině srpna 2023.

0 2
možnosti

Vážený pane Kšíre,

o tom já vůbec přesvědčený nejsem. Nakonec proto jsem napsal tento příspěvek.

Přál bych Ukrajincům, aby svá území dostali zpět, dokonce bych poté zatleskal i nějakým dekretům prezidenta Zelenského, jimiž by Rusy ze svého území eliminoval (ano, je tu paralela s Benešovými dekrety a vysídlením německého obyvatelstva z Čech po 2. sv. válce - pochopte, žiju v Sudetech...), nicméně si nemyslím, že takový scénář je reálný.

Hovoříte o zlomu v polovině srpna tohoto roku - kdybych se sázel, vsadil bych se. Řekneme si to za několik málo týdnů.

2 0
možnosti
Foto

Bojové choutky - to mne zaujalo Nevím o nich.

Já jsem měl obavy už před mnoha lety - z rostoucí arogance Ruska. I z jeho přepisování historie. Z vlivu desinformací, které jsou pro mnoho lidí tak podmanivé, že za desinformaci považují raději zprávy o existenci petrohradské trollí farmy.

3 0
možnosti

Byl jsem naivní, v útok Ruska na Ukrajinu jsem do února minulého roku nevěřil. Ohromilo mě to.

Pokud se jedná o dezinformace, pak jimi nejsem zasažen. Na takových webech jsem nikdy nestrávil jedinou minutu.

Pokud pak nevíte o "bojových choutkách" např. naší ministryně obrany, pak je to dáma, jejíž kvalifikace pro vedení tohoto ministerstva je dána jejím zájmem o střelnice.

To je, promiňte, zoufale málo... naše současná vláda dokonce zrušila na ministerstvech odborné náměstky a na jejich místa poslala náměstky politické.

0 0
možnosti
Foto

Také nejsem odborník, jakým je třeba pan Zelenka, ale vaše podání je i pro laika skutečně až příliš jednoduché. Vnímáte děj stejně jako divák. Vidíte jen postavy na jevišti a zapomínáte na investora, scénáristu, choreografa, či režiséra. Nejsou vidět, ale pro inscenaci jsou ti hlavní.

6 4
možnosti
Foto

Zapomněl jste na vrahy z volstrýtu

5 5
možnosti
JL

Dobry den pane Durane, muzete mi laskave vysvetlit co minite tim, ze "Rus bude chtit svuj pristup k Cernemu Mori udrzet"? Rus pristup k Cernemu Mori prece vdycky mel, jen se podivejte na mapu, stovky kilometru od Primorska podel Azovskeho More a od Rostova az po Soci u hranic s Gruzii. Pokud vim od roku 1945, nikdo nikdy jejich narok na pristup na cernomorske pobrezi neupiral ani nezpochybnoval. Po vyhlaseni nezavislosti Ukrajiny v roku 1991 Rusko tuto uznalo de facto a de jure v jeji mezinarodne uznane hranic a navazalo s Ukrajinou diplomaticke styky. Uznanim hranic Ukrajiny Rusko ucinilo cestny zavazek a je jen veci cti a respektu zavazek dodrzovat.

Jeste jedna vec, Ukrajina nesousedi jen s Ruskem, jejimy sousedy jsou i Rumunsko, Madarsko, Polsko a Belorusko, se vsemi ma vstahy korektni a pratelske. Proc jenom Rusko dela problemy?

9 1
možnosti

Možná jde vyloženě o ty ukrajinské přístavy...

3 0
možnosti
  • Počet článků 403
  • Celková karma 27,06
  • Průměrná čtenost 1476x
Je mi 61 let. Dívám se a občas i vidím.

Seznam rubrik