Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RC

Nozicka diskuzi neotevrel, tak to napisu sem, kdyz o nem pisete: pan ucitel se snazi hledat alespon nejaka negativa, takze mezi negativa zaradil i to, ze prezident dodrzel Ustavu a jmenoval noveho ministra...

Asi mame kazdy jine predstavy o pravnim state.

7 1
možnosti
Foto

Co chtít od člověka, který volil prezidenta, jenž si udělal z Ústavy toaletní papír.:-)

5 0
možnosti
Foto

Jako důchodce s podprůměrným důchodem jsem přesvědčen, že podepsání snížení valorizace je jediné správné. Další dluhy si stát už nemůže dovolit. Zvyšení důchodů od 760 kč je víc, jak dost a bohatě stačí.

7 2
možnosti
PN

P39e91t20r 79N61e19d74v80ě94d

11. 3. 2023 11:24

Inaugurace byla nádherná, moc se mi líbila ta pasáž z kostela, kdy představitelé církve promlouvali k tomu velmi sympatickému páru. Následně dirigent podal skvělý, procítěný výkon. Chvilkama to vypadalo, že se to děje jen kvůli němu.

Jinak fakt super. To kynutí z terasy....

Jen ta koruna chyběla, jen ta koruna...

4 4
možnosti

Když už si není do čeho kopnout, tak se alespoň zesměšní ceremoniál.:-/

5 0
možnosti

Je zajímavé, jak všichni podporovatelé vyšší valorizace považují její stávající výpočet za naprosté dogma, se kterým se nesmí hýbat, jako by ho vymyslel ten největší génius. Přitom je to jen obyčejný zákon, který lze změnit jako všechny zákony, pokud se pro jeho přijetí najde dostatek hlasů v Parlamentu ČR. Nic víc, nic míň. O nějakém budoucím okrádání důchodců tedy nemůže být ani řeči.:-)

8 0
možnosti
PN

P66e20t43r 18N82e56d92v79ě54d

11. 3. 2023 11:16

Svatá pravda. Proč tedy nešlo vynulovat valorizaci platů politiků, proč je smeten návrh na zmrazení současných platů politiků? Zákony, jako každý jiný...

1 7
možnosti
PL

Souhlasím. Chtěl jsem přesně to samé v dobrém podotknout pod blogem Josefa Nožičky, jenže on pod tou svou mylnou proklamací zbaběle neotevřel diskuzi.:-/

7 0
možnosti
RC

Me too. Ta jeho kritika dodrzeni Ustavy ve veci jmenovani ministra je usmevna.

0 0
možnosti
AM

Máte pravdu, činy teprve ukáží jeho kvalitu.

Při inauguraci jsem jel autem a poslouchal jsem projev v rádiu. V duchu jsem si říkal, že rozvědčík mluví velice obstojně. Večer se podívám na TV a on projev četl.

Jasný prvotní dojem = číst umí dobře.

2 2
možnosti

Díky za příspěvek.

Petr Pavel je voják. Tzn. nejdřív se musel naučit poslouchat, až potom mohl zvládnout velet. Já ho neodsuzuju, uvidíme, co přijde.

3 2
možnosti
  • Počet článků 403
  • Celková karma 27,06
  • Průměrná čtenost 1476x
Je mi 61 let. Dívám se a občas i vidím.

Seznam rubrik