Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I95v92o 31B34o44u35š62e

18. 9. 2022 0:34

K projevu, který ještě nezazněl....... vy jste vizionář?

0 0
možnosti

V podstatě ale vše podstatné o projevu nám sdělil.

Utáhněte si opasky a důvěřujte vládě, která vás během roku připraví o všechny úspory a potom můžete jít všichni žádat o sociální dávky.

;-(;-(:-P

0 0
možnosti
Foto

Pane Slováku, pane Mahovský vy nesouhlasíte s tím, aby vláda zvláštní daní získala peníze od bank, ČEZ a petrochemie na zastropování energií. To to chcet hradit jenom z daní ???? Nějak vám nerozumím.

1 2
možnosti

Vy nerozumíte ani tomu, kolik co vlastně stojí a jak vás stát na tom tkzv. zastropování, podojil !!!

;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Pane Makovský mínus. To je jasné. Toho kočkopsa, jak říkáte jsem volil, velmi rád a s nadšením. Volil jsem jej s vědomím, že moje životní úroveň možná půjde dolu, než se uklidí ten chlív po Babišovi. Energie platím podle staré smlouvy a ještě jsem si zvýšil zálohy i když jsem byl na ČEZ přemlouvám, že je to zbytečné. Rostoucí ceny energií mě nechávali v klidu. Vím, že tu cenu, za kterou to vystoupalo je málokdo schopen zaplatit. Protože každá vláda mimo jiného musí obyvatelům zajistit dostupní energie., takže mně to nechávalo v klidu. Došlo k tomu, co jsem čekla. takže za elektrické energie zaplatím buď o 60 halířů víc anebo 2, 5O koruny více. To mě žily nerve. Ještě to, že Evropa jednala minulý pátek o energií byla zásluha naší vlády, která to svolala. Ministr Sékela je jeden z nejlepších ministrů, které náš stát měl. V tom se určitě shodneme, že ???

2 5
možnosti

Síkelu už měli dávno vyhodit....jeho pohádkám o tom, že v případě nedostatku plynu Němci zastaví svoje továrny, aby nám plyn přeposlali, může uvěřit jen naprostý naiva ;-D

7 1
možnosti

Samozřejmě že to není fair. Tím spíše, pokud se pan profesor bude chlubit tím, co mělo být dávno.

Očekávám že máme plné zásobníky, že nenecháme nikoho padnout, že máme ceny energií zastropené v té nejlevnější možné míře a že vše je v naprostém pořádku.

Počítám že ihned po druhém kole voleb do senátu bude mít pan profesor Fiala další projev, který ovšem již nebude tak optimistický.

Jenže nakonec si to řekněme upřímně. Téhle možnosti by využil týden před volbami každý politik. Netvrdím že je to správně, ale narozdíl od vás mě to nepohoršuje. Beru to tak, jak to je. Mé rozhodování beztak žádný projev nemůže ovlivnit. Raději si ty sliby čtu a přemýšlím, JAK to ta či ona partaj chce vlastně udělat.

6 3
možnosti
Foto

Situace se dramaticky změnila v srpnu

Mnoho různých skupin ( např. Odbory) volá po jasném sdělení co jak bude.

To, že vystoupí vůbec nenarušuje fair-play před komunálními volbami

5 0
možnosti

Často jsem slyšel, že "Soudruzi, žijeme v přelomovém údobí"! Dopad vlivu klasický, směšné žvásty. Následně jsem poznamenal zvláštnost - Spolehlivé mlčení prezidenta ČR, třeba k výročím 1968. Zase následovala horlivost! Tiskovky ranní a večerní. Ty zase popřely to ranní. Objevil jsem pouze jednoho - M. Kalouska. Postavil se před národ a natvrdo sdělil - "Lidi, mějme rozum,nemáme na to"! Docela státnické a pravdivé. Logicky, byl spravedlivým hněvem lidu spláchnut. Ozvalo se to - "Bude líp". Co pan Fiala v neděli, bude mít odvahu? "Říci , lidi, jako ČR - Jsme v mega potížích. Nebude líp. ... Semkněme se, důvěřujme si a vydržme. Tato zima,poslední nebude. Populo kecy a kolaborant orientace na Východ nás nespasí. Konáme, zaslouženě pak lépe skutečně bude ... :-)

10 1
možnosti

Druhý mimořádný projev předsedy vlády za války, tak to je opravdu nečekané ;-D

12 0
možnosti
Foto

R^:-) ,,Sluníčko, popojdi maličko, ...nevím, nemám zdání, počkej s nataženou dlaní, ..." (Semafor- Sluníčko-J. Suchý);-)

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS