Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J77i49ř23í 25K63i66n72d81l

15. 10. 2021 13:19

To se máte čím chlubit. Zvolit dvakrát za sebou osobu o které se vědělo od 90 let, že chlastá první ligu, který lhal jenom otevřel pusu. Soudy usvědčeného lháře. Takže máte, co jste chtěli. RvRvRv

2 1
možnosti
ZZ

U Vaška vám tytéž vlastnosti nevadily ?

;-D;-D;-D

1 0
možnosti
JD

J66a66n 68D31o42u16š68e52k

15. 10. 2021 7:45

Jsem na tom podobně. Také jsem ho v druhém kole volil. Pan Nevím mě děsil mnohem víc než vulgární nátura pana Zemana. Už je ale čas aby si odpočinul a nemyslím to nijak pejorativně.

2 0
možnosti
DR

Já nikoli, Zemana jsem volil pouze poprvé, podruhé jsem to v obou kolech hodil Drahošovi, nicméně čas ukázal, že to zrovna dobrá volba nebyla.

Tehdy měl plno keců jak bude strašně aktivní a to samé tvrdil když ho zvolili do Senátu. A tudíž se ptám kde je ta jeho aktivita.

2 0
možnosti
Foto

R32o21m24a41n 53K60o30z53e26l

14. 10. 2021 23:44

Drahoš byl aktivní tak akorát v útočení na Zemana a v pomlouvání, to mu fakt šlo.

5 1
možnosti
RP

R^Konečně slušný článek a ne hrabání se v jeho nemoci nebo projevu jeho ženy. Souhlasím s Vámi, volila jsem ho až v druhém kole ze stejného důvodu jako Vy. Doufám, že po tom co teď zažívá předčasně skončí..

4 1
možnosti
Foto

Za to, co teď zažívá, jste spoluzodpovědná. :-/ Ale nelituji ani vás, ani jeho.

4 4
možnosti
Foto

"Volil jsem i podruhé Miloše Zemana za prezidenta této země, protože jeho kandidát byl proti němu nulový."

;-D;-D;-D tento nesmysl mluví za vše. Patříte přesně do Zemanovy třetiny.

7 8
možnosti
Foto

Dal jsem vám karmu za upřímnost v první části a imho rozumný postoj v druhé části článku.

Já Zemana nevolil. Když byl poprvé za prezidenta zvolen Klaus, neměl jsem z toho žádnou radost, ale utěšoval jsem se slovy „ještě že ne Zeman“. Inu dočkali jsme se i toho. (Co nás čeká dál? Kanimůra? Bureš? Svatý Václave, ora pro nobis!)

Bohužel se z kdysi vtipného a sečtělého člověka vyprofiloval ješitný, mstivý a vulgární stařík, kterého mám za celonárodní ostudu. Kéž by v sobě našel dostatek sebereflexe alespoň nyní a odstoupil.

9 1
možnosti
VV

Mluvite mi z duse. Pocitoval jsem to uplne stejne.

0 0
možnosti
JV

J38i52r19i 82V79r70a50b63e63c

14. 10. 2021 19:39

Aspon jeden se omlouva za tu spatnou, mizernou volbu.

4 0
možnosti
MD

mně teda připadá, že se moc neomlouvá. A že je za co.

1 0
možnosti
PC

Obávám se, že prezident není ve stavu, kdy by mohl o čemkoli (i o sobě) rozhodovat. Myslím si, že jeho nejbližší (tím myslím jen a pouze jeho rodinu!) jistě podrobně znají zdravotní stav M. Zemana, a proto bych považoval za férové (vůči panu prezidentovi i vůči občanům), aby to byli oni, kteří uvedou věci na pravou míru a důrazně dali stop všem těm nechutnostem v souvislosti s prezidentem, kterých jsme od neděle svědky.

Zatím to jsou samé lži, spekulace a chození kolem horké kaše, což považuji za nedůstojné nejen pro soukromí pana prezidenta, ale nedůstojné VŠECH, kteří se na této tragikomedii podílejí.

Reakce lidí, kteří přejí panu Zemanovi to nejhorší, jsou ukázkou absolutního morálního lidského dna stejně tak, jako je morální žumpou neomluvitelné chování hradní skvadry.

5 1
možnosti
JD

J97a15n 57D16o36u60š63e55k

15. 10. 2021 7:47

Nebuďte bláhový. I kdyby se veřejnosti řekla kdovíjaká pravda, její část to nikdy neuspokojí, protože si jednoduše v tom svém svinstvu libují.

1 0
možnosti
MV

Lepší než pozdě litovat je dobře odhadnout. Ale oceňuji upřímnost.

3 0
možnosti

Marku,

vám se to líbit nebude, já ale znovu říkám, že ač s vámi v mnoha případech nesouhlasím, rád vás čtu, mám vás rád. Samozřejmě to z vašeho nádherného města okomentujete... v pořádku.

Já jsem se nepokusil o odhad, já jsem volil mezi menším nebo větším zlem. A určitě jsem nebyl sám.

Jukneme-li do nedávné historie, kdy ještě nebyla přímá volba prezidenta, tak tehdy se ještě Václav Havel stal v prezidentské volbě pro dolní i horní komoru Parlamentu tím menším zlem, tedy byl zvolen.

Upřímnej jsem byl vždycky.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS