Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

Gratuluji, moc - a přeji plno zdraví - tu převelikou radost znám, máme 3-měsíční krásnou okatou vnučku...

I přes všechny hrůzy kolem, ať už skutečné nebo ty virtuální, je dobré mít na paměti že - "Každý den se něco začíná, něco krásného se začíná..."

0 0
možnosti
Foto

Srdečně blahopřeji! Je to radost, ta vnoučátka, nevychováváte, jen si to s nimi užíváte:-). Já mám tři syny a dva vnoučky. Teď s radostí očekávám další vnouče, o to víc, že jsme o jedno předčasně přišli. V koutku duše doufám v holčičku, jen si říkám, abych to s ní vůbec uměla po těch letech v klučičí společnosti:-).

Můj muž se jí už bohužel nedočká, ale jsem vděčná za to, že si užil vnoučka, i když krátkou dobu.

0 0
možnosti
RP

Když se jednomu z mých synů narodila druhá holčička tak jsem mu říkala po mírném zklamání ať si toho považuje, že ve stáří se o něj postarají tři ženské a to je skoro luxus. Teď s odstupem času to vidí, holčičky jsou milé, perou se o jeho přízeň. A zrovna tak si to s nimi užívají s láskou oba dědečkové.:-) Prostě vnoučátka přinesou všem sluníčko do života.R^

1 0
možnosti

Mockrát děkuju za příspěvek. My jsme na ty holky dlouho čekali.

1 0
možnosti
PV

P22a94v47e61l 24V23é63b60r

6. 7. 2021 10:25

Blahopřeji. A vezměte na vědomí, že kluky musíte vychovávat (no, jako dědeček ... nevím, nevím), ale holky můžete rozmazlovat! A mohu potvrdit, že v pozdním věku to rozmazlování jde člověkovi mnohem lépe, než ta výchova.

1 0
možnosti

Pavle děkuju,

na výchovu mají rodiče.

My je jenom rozmazlujeme (a třeba tou nepedagogickou stovkou) motivujeme. Ale už i ti kluci vědí, že je to prostě legrace, že děda špásuje.

Je výrazně snazší být dědečkem než tatínkem. Je pravda, že když jsem tím tátou byl, byl jsem výrazně mladší a tak nějak měl víc sil.

Teď se ale starat mohu, ale nemusím. To je velmi osvobozující!

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS