Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Držte se Pavle a pokud zveřejníte nějaké konto k pomoci konkrétně k vám do Krýrského okolí, jistě nezůstanete neoslyšen...

1 0
možnosti

Filipe, mockrát děkuju za příspěvek.

Osobně se nemám co držet, nás ta potvora minula o pár stovek metrů (ten vír běžel někde od Blatna přes Stebno, které opravdu zpustošil, přes Petrohrad na Kolešov a Hořovičky. Ve Strojeticích jsme byli akorát pár desítek minut bez proudu a šíleně tu pršelo. A to z minuty na minutu, ještě ve čtyři jsme byli na zahradě a protože se to "černo" valilo k nám ze tří stran, zbaběle jsme zdrhli domů.

Já jsem tehdy vypnul počítač, protože bouřka to byla statečná, zapnul jsem ho až ráno, než jsem jel do práce, a to jsem se dověděl o tornádu na Moravě. Informace o tom stebenském mi začaly chodit až během pátečního dopoledne.

Za Stebno i za celé Kryry bych byl samozřejmě vděčný za každou korunu, kterou by někdo poslal. Jen se bojím, že tady to prostě zveřejnit nemohu. A ano, ti lidé potřebují v tuhle chvíli především prachy. Já jsem v tom příspěvku nějaký "návod", kam se v případě bezbřehé štědrosti obrátit, použil - a za stebenské si troufám říci, že fakt nemusí jít o tisíce. Pár desítek kaček určitě pomůže!

Člověče, kdybyste to tam viděl...

1 0
možnosti
  • Počet článků 403
  • Celková karma 27,06
  • Průměrná čtenost 1476x
Je mi 61 let. Dívám se a občas i vidím.

Seznam rubrik