Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nemusíme na žádnou super dovolenou, kde nějakému vydřiduchovi nacpu svůj měsíční plat za týden ubytování, kde jsou šváby a cikády, bordel po ulicích, do noci někdo řve a přes den je horko k zalknutí, když se chci zchladit ve vodě, tak má 30 stupňů a ještě je k poohlíží slaná, a kvůli tomu všemu tam jedu 12 hodin.

Dnes je to lepší.

Lásko moje, já bych taky rád někam jel, vždyť víš, jak se vždycky těším, ale nejde to. Taky mě to štve, no, co naděláme, budeme na zahradě.

0 0
možnosti

Poohlíží-poblití

0 0
možnosti

Jste mě vážně pobavil. Upřímně jsem se Vaší zpovědi zasmál abych nakonec zjistil, že vlastně píšete i o mě.

Asi bych klidně i přihodil další specifika. Třeba to, že nosím roušku protože jsem lakomej a nechci platit pokutu. Tím méně se pracně zvedat ze země po zakleknutí policistou, který je navíc pravděpodobně naštvaný, že má práci navíc díky těm, kteří nejsou líní vyjádřit protest a tvrdě bojují proti režimu tím, že si hrdě tu roušku sundají.

No, máte karmu.

0 0
možnosti

jako Prymula na Vyšehradě nebo na Slávii, jako Kalousek na Vinohradech nebo Kellner na Aljašce.

Zdroj: https://duran.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=768464

Copak Kellner na Aljašce porušil, prozradíte mi?

2 0
možnosti

Nejspíš jel na letiště mhd:-)

0 0
možnosti

Perfektní uklidňující článek. Moc děkuju. Jsme na Severu minimálně dva! Vyjma toho kouření:-).

0 0
možnosti

Mne tenhle druh humoru míjí.

Hezké svátky.

0 0
možnosti

Jak zlatá slova Kytice, v podání Semaforu ! "Kouřím, na vzdory větrům, kouřím - na vzdory bouřím ! Kouřit a bafat budu dál. A ti, jenž tomu ještě nenavykli - Nemají žádný ideál" !

Jsem poslední Vok z bafající rodiny. Dětství měl krušné. Veden potřebou, pohovořit s otcem - Šel jsem proti nejhustější cloně v bytě ! Trefil jsem - byl přítomen ! Matka pravila, že má vyprané záclony - nezapomenutelný bonmot z obýváku - "Vlasto, ženo, co pořád máš ? Ta jedna Sparta se v tomto prostoru - zcela rozplyne" ! ... :-)

0 0
možnosti

Skvělý vlastnosti předurčují štastný život zdejší.....příjemný svátky:-)R^

1 0
možnosti

Hulíte jak prokopnutá kamna, podle fota jako proutek nejste, ta barva tváře taky nic moc, pohyb neuznáváte. Člověče vy jste kandidát na infarkt, nebo CMP. Ještě, že jste to na sebe práskl, a já vás mohl varovat.8-o

0 0
možnosti

Pane Šťastný,

nějak mne to obchází. Nejsem - nikdy jsem ani nebyl - jako proutek, s Janem Werichem říkám, že jsem vysoký jako topol (přičemž platí to, co následuje...) a barvu obličeje jsem zdravou nikdy neměl. Nikdy! Kdykoli mne viděl jakýkoli lékař, okamžitě mluvil o hypertenzi a měřil mi tlak. A já jsem tak divnej, že mu to ukázalo 90/70. Ve svých téměř šedesáti frajeřím s hodnotami 110/75.

Jinak to byla samozřejmě ale nadsázka, fór... hezký den!

2 0
možnosti
Foto

R^;-) ,,SEM LÍNEJ, A ZA TÍM SI FREST LEŽÍM". Vovce sou fšichni, jen část stáda bečí, že chtěj jiný pasáky, který jim ,,zaručeně" zajistěj lepčí pastvu. V tý samý vohrádce;-)

0 0
možnosti
Foto

,,FEST", nikoli frest, bo totˇ překlep:-/

0 0
možnosti

Pane Cilichu,

promiňte, ale vy jste bloud. VŠICHNI NĚJAK VLÁDNÍ NAŘÍZENÍ PORUŠUJEME - já minimálně. Prostě proto, že jsem línej... O tom ten článek ale nebyl.

0 0
možnosti
  • Počet článků 403
  • Celková karma 28,20
  • Průměrná čtenost 1476x
Je mi 61 let. Dívám se a občas i vidím.

Seznam rubrik