Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Věc letošního vycestování k moři je věcí rozhodnutí. Za sebe říkám, že bych nejel, protože kromě neočekávaných komplikací, tam nic neočekávám. Sděluji za sebe, včetně slev a předpokládaně levného ubytování. Vidím to jako risk ...

Pojem "Bazén", je široký. Včetně kolegy, který nekoupil RD, protože v hrůze seznal, že jej tam majitelé už mají ! Já s příhledem na vnoučata jsem zvolil cestu opačnou. Pravda, zcela naivní, leták - dejte do 100 tis Kč, pak tedy již přijdu s ručníčkem a v plavkách . Když ze zahrady vyjela asi 75 Ávie plná hlíny - Nestačil jsem se divit ! Řádný bazén, je skutečně náročné dílo ! Opět měl pravdu další kolega, že si ošetřování vody každý zmákne sám. Na 36 m3 se mi osvědčilo asi 10 kg soli + chloru + Elektrolýza Laguna + filtr. Poznámka, bez karbon zastřešení v podstatě to koupání nemá smysl. Důvodů kopec - ohřev, nečistoty, soukromí ...

Generální poznatek - Náklady pořízení + chod, skutečně podstatné. Kdybych každý víkend sebral sousedy, jeli do Akvaparku - Vstupné i s obědem = asi by to vyšlo komplex levněji. Ty dětský voči nadšenosti mi ovšem za to stojí ! . Voda + 30 C je fakt super. Má polostařecká tempa protiproudu, taky mají cosi do sebe ... :-)

0 0
možnosti

Máte naprostou pravdu. Ovšem díky počasí je nyní tak výjimečná sezóna, že přesto že jsem se díky kompletnímu zastřešení bazénu a tepelnému čerpadlu koupával od půlky května až do začátku října, tak jsem letos poprvé po 15 letech tu sezónu odpískal a už ho napouštět nebudu. Bohužel. :-(

1 0
možnosti
Foto

Tak mezi mořem a bazénem je jistě velký rozdíl a nakazu můžete stejně dobře chytit v Česku... letos se bazén ani nevyplatí napouštět pokud nejste otužilec...

0 0
možnosti

Já jsem vůl, ne otužilec - když jsme bazén prvně přivezli, nainstalovali a napustili vodou ze studny, s vnuky jsem do něj vlezl. Moje choť po vsi sháněla nitroglycerín, neboť nevěřila, že to přežiju.

Jinak - s našimi raubíři to až tak velký rozdíl není, oni umí i vlny... velmi kvalitní.

1 0
možnosti
  • Počet článků 403
  • Celková karma 27,06
  • Průměrná čtenost 1476x
Je mi 61 let. Dívám se a občas i vidím.

Seznam rubrik