Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P84e97t29r 70B37u60r63i18a71n

24. 6. 2019 14:42

Nikde jsem nebyl, o nic neusiluji, nic mi nechybí, do ničeho nekafrám, mám se dobře, je mi fajn a vlastně ani po nikom nic nechci.

Tak by se dal shrnout váš blog.

0 0
možnosti

Čím ten bazén naplníte, až řepková a kukuřičná pole zlikvidují podstatnou část podzemních vod?

Není daleko doba, kdy pitná voda zdraží tak, že ještě rád bude vzpomínat na vládu toho lotra Kalouska.

1 0
možnosti

Mohu vědět, zda jste zaměstnán ve státní či soukromém sektoru? Pokud ve státním, máte částečně pravdu - za pana Kalouska vláda nerozhazovala peníze, které neměla, jak se děje v současnosti.

Pokud jste zaměstnán v soukromém sektoru - jaký vliv měl pan Kalousek na Vaše příjmy a na cenu bazénu? Snad jen, že DPH na bazén by byla 20% a nikoliv 21%.

Tudíž ani nevím, jak se paní Schillerová zasloužila o možnost Vašeho nákupu (který by Vám pan Kalousek neumožnil).

Budu moc rád, když sumu mých neznalostí snížíte a poučíte mě.

1 0
možnosti

Buď si skutečně nevidíte ani na špičku nosu nebo je to propaganda Márova týmu (přesně v tomhle duchu zní jeden z jejich výtvorů). Dokud se nepravosti dějí sousedovi tak jste v klidu a divíte se proč vyšiluje, jakmile vám ale zahrnou bazén protože oligarcha tam chce mít tenisový kurt, pak teprve budete burcovat všechny okolo, budete rozhořčen, že na vás všichni kašlou a že ani policie ani soudy vám nepomohou, protože si přeci nebudou dělat zle kuli jednomu blbému bazénu. Pokud se včas nestáhnete, pak můžete být donucen zaplatit dotyčnému odškodné za nactiutrhání a veřejně se mu pěkně omluvíte. Když ke všemu tomu dobrodiní přispějete na onen tenisový kurt z vlastní peněženky, protože dotyčný si na to umí zařídit národní dotaci, tak možná zvednete zadek a půjdete demonstrovat, protože to je pak jediná legální cesta, jak proti zvůli mocných bojovat.

Tedy pokud nerezignujete, nevezmete si další hypotéku, baráček s bazénem začnete znovu kutat jinde a snad potom už žádnému potentátovi nepadne váš pozemeček do oka.

Chvála bohu jsou zde statisíce lidí, kteří nejsou krátkozrací hraboši, myslí i na svoje děti a nepřejí si soudy a celý státní aparát chránící vyvolené před těmi co jim to všechno platí.

3 3
možnosti

kde byly ty statisíce lidí, když každej blbec musel mít lustraci, a komunisti si privatizovali fabriky, a ted si mohou hrát na čisté politiky? vadily mi ty miliardy vyplacené za zmařenou investici TV Nova... ticho po pěšině jednak od těch politiků a jednak od lidi... dotace? vždyť to přece zařídili politici napříč stranami a ani se teď necervenaji... co chcete ted delat? zakazat milionarum kandidovat? nebo Babise znarodnit?

4 1
možnosti

To já jsem zavařoval třešně.

Letos je jich nadúroda. Babiš na té bohaté úrodě nemá žádnou zásluhu. Ovšem, když zralé třešně zmoknou, brzo se kazí. Je to blbá práce už při sklizni a když to člověk o půl dne později chystá do flašek musí to znovu přebírat a půlku vyházet. Kdoví, kdo může za ty deště v minulém týdnu.

4 0
možnosti
Foto

Nevím, kde je nadúroda třešní, ale já jich mám letos strašně málo. Oproti loňsku to nestojí za nic. Zato je letos nadúroda kosů. Pomohla jsem letos do světa čtyřem malým kosáčkům, které rodiče vychovali na mojí verandě. Těch pět třešní jim s radostí přenechám.

1 0
možnosti

No v tomto vedru by bazén bylo terno a asi bych i na něj měl, ale ..ale naše vesnička nemá příliš velké zásoby vody a tak každý jaro platí zákaz s jejím plýtváním a to je omezení, které respektuji, tak snad zaprší a ten zákaz ......:-/

3 0
možnosti
  • Počet článků 403
  • Celková karma 27,06
  • Průměrná čtenost 1476x
Je mi 61 let. Dívám se a občas i vidím.

Seznam rubrik