Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

No a proč jste se na ten několikaminutový prostor díval? Proč jste to hned nepřepnul když vás to teda jak píšete nezajímá? Vy nemáte televizi na dálkové ovládání? Přece když mě tato šaškárna nezajímá, tak ji nesleduji. Na co si tady vlastně stěžujete.......

0 0
možnosti
KB

K16a64r22e86l 95B40o69k

19. 5. 2018 9:52

Hlavně kopnout po vzoru Zemana.

0 0
možnosti
MS

Taky z této "aktivity" ČT nejsem odvázaný, ale na druhou stranu - 3,5 minuty není ze 45 minut podstatná část zpráv. Buďte si jist, že komerční televize se na tom budou živit podstatně více a déle.

3 0
možnosti
KC

Vy se ještě díváte na zprávy ČT?

2 2
možnosti
MK

Myslíte, že na to bude na ostatních stanicích lepší? Mám o tom docela pochybnosti....

0 0
možnosti

...zato o vzducholodi Zeppelin NT, který včera obletěl Prahu, a přistál v Letňanech, ani ťuk.

0 0
možnosti
PK

Taky ten mediální cirkus nemusím, na druhou stranu delší dobu zase už žádná královská svatba nehrozí a já ač dědek, jsem odchován na pohádkách a tak to jistě přežiju a i vy snad...;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 403
  • Celková karma 27,06
  • Průměrná čtenost 1476x
Je mi 61 let. Dívám se a občas i vidím.

Seznam rubrik