Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

O51n58d59ř50e73j 98N39ý32č

24. 1. 2018 18:08

Vy fandíte Zemanovi už dávno. Vás nic přesvědčit nemůže. Zkuste se zamyslet co si o tom mohli myslet voliči Fischera, Horáčka nebo Hilšera. O ně se hraje. Jestli ten styl Zemana jim imponoval a blížil se vystupováním jejich kandidátů.

2 0
možnosti

Zemanovi fandím už dávno jen proto, že se prostě lepší kandidát - z mého nedůležitého pohledu (ale je to moje mínění...) - prostě neobjevil. Já jsem vyjádřil svůj názor stejně jako pan Mitrofanov a desítky dalších, kdo jsou schopni zformulovat smysluplnou větu, je na každém z nás, kdo si z toho co vezme. Čemu uvěří. V co věřit chce.

2 1
možnosti

Jistě, pan profesor není takový "rétor",ono za téměř třicet let v politice (těch deset let na Vysočině k tomu počítám, neboť i tam se politikou zabýval) se mluvit naučí každý. Ale představa, že člověk, který není schopen ani bez pomoci vstát, neudržet ani myšlenku ("kouření pohanky") byl byl nadále hlavou našeho státu je skutečně tristní. Ač třebaže "hýřil bonmoty", tak to není záruka státnické rozvahy, a pan Drahož mu to krásně vpálil.

Prostě a jasně. Pan Zeman je starý unavený člověk a v jeho zájmu je jít si užívat stáří. Tak jako T.G.Masaryk když abdikoval, tak prohlásil "Budu se na vás ještě chvíli dívat..." Takže ať se na nás dívá i pan Zeman...

5 1
možnosti

Víte,

já už před téměř rokem tady zveřejnil jeden příspěvek (https://duran.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=591756).

Ale Drahoš prostě podle mého názoru není ten, kdo by Zemanovi sahal po kotníky.

A pokud jde o ta neudržení myšlenek, pak si vzpomínám, že z úst pana profesora zaznělo něco jako "albánští balkánci". Prostě se jeden jak druhý přeřekl.

Nechme si prosím každý svého favorita, volme ho.

My s manželkou třeba víme, že naše děti se chystají podpořit Drahoše - nebudeme je mít proto méně rádi. Oni očekávají změnu (?), my jsme ti, co bydlíme na vsi, jsme relativně staří a méně vzdělaní. Být dědeček a babička však neznamená nutně být zcela senilní, ale možná být více ošlehaní životem, být prostě zkušenější, mezi padesátkou a šedesátkou život - ujišťuji Vás - zdaleka nekončí a mít jenom maturitu a číst od vysokoškolsky vzdělaných lidí texty, které se hemží hrubkami, to o něčem taky vypovídá.

Jsem pyšný na to, že jsem starý, bydlím na vsi a jsem nevzdělaný. Volím Zemana. Je to můj názor, je to moje rozhodnutí. Jsem přesvědčen o tom, že Drahoš ani náhodou lepší není.

1 1
možnosti

ad "Ač proti panu Jiřímu Drahošovi osobně nemám nejmenší, v této lize hraje druhé housle. A kdyby se náhodou tento národ, jehož zdravému úsudku věřím"

A jak hodnotite vysledek ANO s trestne stihanym clovekem v cele a SPD ve volbach?

1 0
možnosti

A koho, pane Caho, měli volit? Pana Kalouska? Pana Fialu? Pana Bělobrádka? Triumvirát Sobotka-Chovanec-Zaorálek?

A mluvil jste někdy s panem Okamurou?

5 1
možnosti
Foto

Já nevím jak kde, ale u nás nikde žádný Zeman na zdi nevisí. Ani ve volební místnosti. To víte, Turnov.

Což je problém, protože by stačilo vyměnit jen fotku, takhle budeme muset shánět rámečky. ;-D

7 1
možnosti

V Turnově je to, pane Dvořáku, evidentně špatně. Byť vidět viset pana Zemana (nemusí jít vůbec jen o zeď) by jistě uvítali mnozí. U Vás je to o to horší, že o ty rámečky ten nový, lepší prezident vyjde ještě dráž.

1 1
možnosti

Souhlasím, protože ty Jeziňky to potvrzují. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 403
  • Celková karma 27,91
  • Průměrná čtenost 1476x
Je mi 61 let. Dívám se a občas i vidím.

Seznam rubrik