Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

P35a18v47e43l 97H78e29k

6. 1. 2018 14:12

Njn, u nás pošta funguje bez problému, asi taky napíšu blog jako protiváhu tomu vašemu, kterak jsem nadmíru spokojen s jejím fungováním. A co se týče zdražování, v porovnání s ostatními přepravci jsou cenově nastejno, alespoň u poštovného za průměrnou knížku.

0 0
možnosti
Foto

Nejste sám, vyhýbám se té instituci jako čert kříži, bohužel někdy není zbytí.... Teď zrovna řeším reklamaci, kdy mi vrátili předem uhrazenou zásilku zpět do zahraničí, "protože si ji adresát nevyzvedl". Pokus o doručení nebyl vykonán a oznámení o uložení zásilky také nedoručili. Raději jsem uvedla adresu prodejny s nepřetržitou prodejní dobou přes poledne....

Ing. Procházka se mi zdvořile omluvil, že reklamace je oprávněná a že s pracovníky incident důrazně projednali a provedli opatření k nápravě. Bohužel stejný dopis od pošty jsem dostala i před rokem.... A kupodivu stejné depo Jihlava 70, asi jim ta důrazná opatření nefungují!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 403
  • Celková karma 27,06
  • Průměrná čtenost 1476x
Je mi 61 let. Dívám se a občas i vidím.

Seznam rubrik