Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Pane clene, muzete mi vysvetlit jaky je rozdil mezi trestne stihanou osobou a osobou ktera je kvuli nejakemu obvineni vystrpvana?

0 0
možnosti
JZ

J77a14n 23Z73i68e39g19l53e86r

23. 10. 2017 11:37

Andrej Babiš vyhrál výrazně volby a tak bude premiérem. Opakovaně zdůraznil, že s KSČM a SPD do vlády nepůjde, tak není třeba propadat hysterii. Hnutí ANO ve svém volebním programu píše, že je pro členství ČR v NATO a EU.

0 0
možnosti

Honzo, já Vám (je pravda, že je to hezká řádka let, co jsme se spolu bavili osobně naposledy...) nerozumím. Nejsem to já, kdo by propadal jakékoli hysterii.

0 0
možnosti
JN

Já také souhlasím s tím, že jelikož Babiš volby suverénně vyhrál, tak by šanci vládnout dostat měl. Ať ukáže, že to proklamované "Nekecáme, makáme" u ANO opravdu platí - v opačném případě může za 4 roky dopadnout jako nyní ČSSD nebo po minulých volbách ODS.

4 0
možnosti

Nemusí nic dokazovat, opravdu maká. Pro Agrofert.

0 0
možnosti
Foto

není záviděníhodné vládnout v zemi, kterou vytunelovala ODS, proto buďme rádi, že to pan Babiš vezme

2 3
možnosti

Bureš už ale ukázal, jak si činnost v exekutivě představuje - a nebyl to hezký pohled, přestože měl ruce poměrně svázané.

2 1
možnosti
  • Počet článků 403
  • Celková karma 27,92
  • Průměrná čtenost 1476x
Je mi 61 let. Dívám se a občas i vidím.

Seznam rubrik