Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Všem děkuji za jejich příspěvky.

Tričko ODS je prostě fór, a ano, někde jsem ho na náměstí v Praze dostal,.Už jsem ho i věnoval, ale to důležité není. ODS volit nebudu, ačkoli byli jedním z prvních, kdo na mou výzvu ke krátkému rozhovoru reagovali.

Ani ČSSD, ani Babišovci to ani po několika urgencích neudělali. Možná moje dotazy byly natolik infantilní, že na ně odpovídat prostě nechtěli.

Škoda? Nervím.

0 0
možnosti
Foto

S tričkem ODS jste chtěl, ale nebudete volit ANO. Budete tedy volit ODS....

0 0
možnosti
JN

To neberte vážně, jaké tričko kdo nosí. Oni je rozdávají občas rozdávají zdarma.

0 0
možnosti
NM

...a co takhle KDU nebo TOP 09;-D;-D

0 0
možnosti
JN

Ono je snadné prohlásit: "Toho ..... volit nebudu, protože...."

Po těch letech špatných zkušeností prostě víme, koho nevolit a proč ho nevolit.

Ale zkuste najít stranu, o které můžete prohlásit: "Stranu XY budu volit, protože prokázali, že jsou to poctiví lidé, kteří myslí na blaho naší země. A nejen myslí, oni pro blaho země pracují a jejich výsledky jsou vidět." Tak to zkuste o některé z kandidujících stran prohlásit a nebýt pro smích. Alespoň sám sobě.

1 0
možnosti
MJ

A já ho už také volit nebudu. Zloděj, který o ostatních říká, že kradnú a přitom on sám je trestně stíhaný za okrádání státu a dokonce i EU, je pro slušné lidi nepřijatelný.;-O

4 0
možnosti

Já jenom, že těch "neslušných" je třetina národa

1 0
možnosti
  • Počet článků 403
  • Celková karma 27,06
  • Průměrná čtenost 1476x
Je mi 61 let. Dívám se a občas i vidím.

Seznam rubrik