Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LV

Státní dluh byl pouze přesunut do roku 2017. Výsledky hospodaření za tento rok budou známy až po volbách a o to šlo.

Příklad? Zatímco v roce 2016 se nezačal stavět ani jeden km dálnic, letos jich bude 140.

Zatímco z EU přišlo cca 90 mld dotací, víc než polovina této částky bude firmám a institucím (z velké části opět státním) vyplacena až letos.

Zkrátka celý údajný "přebytek" je jen výsledkem účetních operací, nikoli ukázkou excelentního hospodaření. Kdyby to nebyl poslední rozpočtový výsledek před volbami, dopadl by jinak.

Ostatně schodek pro rok 2017 je plánován opět 60 mld. Kč. Proč asi?

1 0
možnosti
MV

Je docela zábavné sledovat třeba Kalouska a další opoziční politiky, kteří musí vysvětlit, že nejlepší výsledek státního hospodaření v historii ČR je neúspěch ;-)

Dle mého názoru je to především díky tomu, že tato vláda neměnila příliš daně a děla spíše "evoluční" než "revoluční" změny (tzn. spíše parametrické změny místo překopání systému).

1 1
možnosti
SN

:-)......Hlavně Kalousek, který zasekl sekyru 670 mlrd. vypouští svoje knížecí rady!

R^R^R^!!

1 2
možnosti
LV

Buďme rádi, že za krize nebyla u vesla tahle garnitura. Ta by byla schopná nasekat dluhy nejmíň 2x větší.

1 1
možnosti
Foto

Tak jsem si na loňský rok stanovil, že utratím milión. Utratil jsem nakonec jen 350 000,- takže teď slavím, že jsem ušetřil 650 000,- . Za takto ušetřené peníze si ale nic nekoupím. Vydělal jsem totiž jen 300 000,- a 50 tisíc jsem měl od dřívějška. Takže teď vlastně nemám nic.

0 0
možnosti
AR

Já osobně hodnotím finanční výsledek za loňský rok kladně. Konečně neroste dluh a může se pomalu splácet.

1 0
možnosti
  • Počet článků 403
  • Celková karma 27,06
  • Průměrná čtenost 1476x
Je mi 61 let. Dívám se a občas i vidím.

Seznam rubrik