Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-).....KOuřím od 15 s několika krátkými přestávkami, jsem už opravdu starý! Pamatuji druhou světovou...byla o tabák bída, kuřáci si na Vysočině,(550 m. n.m.), pěstovali tabák. Bylo to moje rodiště. Jestli to fermentovali, nebo jinak zpracovali, to mě v dětském věku nezajímalo, ale pamatuji si to dobře.

Nedávno jsem byl u známých....matka 4 dětí,

35 roků, nikdy nekouřila, ba ani nepila umřela na rakovinu plic!

Kdyby to bylo všechno tak jednoduché, jak nám " zvěstují" všichni pečující o naše zdraví, poradci zdravé výživy, odpůrci alkoholu, tak by nás ve stovce museli dotloukat, abychom tu nestrašili! Jenže..... celý život žiji nezdravě,(podle všech doporučení), a s mnoha přáteli, někdy o hodně mladšími, už si nepopovídám! Je to tak...někdo má štěstí, někdo smůlu! Já zatím toho štěstí mám přehršel ! R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

R^Kazda doba ma sve carodejnice, na ktere je treba poradat hony. Dnes jsou jimi (mimo jine) kuraci, a ti hospodsti se s nimi bohuzel svezou:-(

5 1
možnosti
LC

dle statistik zdravotníků by jste to autore přežít neměl, ale statistika nuda je a někteří rakovinu hrtanu, rakovinu jazyka , rakovinu plic, rakovinu žaludku atd. nedostanou

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Naprosto souhlasím. Karma.

5 0
možnosti
  • Počet článků 403
  • Celková karma 28,20
  • Průměrná čtenost 1476x
Je mi 61 let. Dívám se a občas i vidím.

Seznam rubrik